Fordelsprogram for bilforhandlerne

30.04.2019

Bilinfo og Bilbasen lancerer nyt fordelsprogram

Det er med stor glæde, at Bilinfo og Bilbasen nu kan lancere et fordelsprogram. Som forhandler vil du blive belønnet med en lang række fordele, og du bliver automatisk tilknyttet fordelsprogrammet

Nu bliver mere end 1.900 forhandlere en del af Bilinfo og Bilbasens nye fordelsprogram. Det betyder at de nu får adgang til en lang række aktiviteter blandt andet markedsrapporter, der beskriver aktuelle tendenser i markedet fra måned til måned ligesom forhandlerne inviteres til seminarer om salg og annoncering. 

- Vi vil synliggøre alle de aktiviteter, som vi laver for forhandlerne, og de bliver nu sat i struktur med fordelsprogrammet. Omdrejningspunktet er relevans, fordi nogle forhandlere har ét behov, og andre et andet, siger Nikolaj Gjeding Larsen, direktør for Bilinfo og Bilbasen.

undefined

Med en efterhånden stor datatank, som både omhandler tal fra bilbranchen og forbrugerdata, så er markedsrapport noget, som Bilinfo og Bilbasen i højere grad vil tilbyde kunderne.

- Vi ønsker i stigende grad at stille vores analyser til rådighed for kunderne, da vi har en lang række relevante markedsdata, der gør forhandlerne i stand til at vurdere markedsudviklingen, siger Nikolaj Gjeding Larsen. 

Ud over de månedlige markedsanalyser inviterer Bilinfo og Bilbasen også til seminarer, hvor forhandlerne får en update på den seneste udvikling af digital markedsføring. Men Bilinfo og Bilbasens eksperter stilles også til rådighed for de største kunder. 

- Visionen er at blive sparringspartner for kunderne med de mest komplekse markedsføringsbehov. Vi har et hold af eksperter, der på deres felt er nogle af landets førende. Deres kompetencer stiller vi nu til rådighed for forhandlerne, og de første møder er allerede aftalt, slutter Nikolaj Gjeding Larsen.

undefined