Bilbasen har succes med trafikskabende aktiviteter

14.05.2018

Besøgstallet på Bilbasen.dk er det seneste år steget markant. Så meget at antallet af besøg er vækstet med hele 28 procent. En stor del af fremgangen skyldes bl.a. Bilbasens øget satsning af på sociale medier og egenproduktion af indhold.

undefined

 

Speederen er i bund. Bilbasen satser på aktiviteter, der kan øge trafikken og interessen omkring biler. Og det har vist sig at give pote.

Danskernes begejstring for inspirerende, lærrigt og underholdende motorindhold kan nemlig mærkes. Hver måned sender Bilbasen via Facebook ca. 300.000 nysgerrige danskere ind på seværdige annoncer på Bilbasen.dk eller Bilbasens nye redaktionelle univers, som blev lanceret i december sidste år med stor succes.

 

Bilbasens målrettede indsats af sociale medier de seneste to år bærer frugt
Gennem en databasseret tilgang og målrettet kommunikation bliver danskerne hver dag eksponeret for en lang række af de biler, der er til salg på Bilbasen.dk – endda måske dine. Bilbasen udvælger nemlig biler med særlig karakter, og anvender dem som en del af vores kommunikation på de sociale medier. Din bil har derfor potentielt mulighed for at komme i rampelyset på Bilbasens Facebook profil, hvis du annoncerer på Bilbasen. Og danskerne kan uden tvivl lide det – Hver måned kommer der alene ca. 900.000 kliks i gennemsnit til Bilbasen.dk via Facebook.

Som tillæg udkommer Bilbasens redaktion også hver måned med aktuelt læsestof, underholdende testvideoer og nyttige guides i samarbejde med nogle af branchens bedste motorjournalister og største bilentusiaster. Og det er bestemt også kliks og høj engagement i. Bilbasens redaktion oplever nemlig en eksplosiv fremgang i antallet af kliks til hjemmesiden siden re-lanceringen. Godt og vel 300.000 kliks hver måned sammenlignet med 20.000 før det nye redaktionelle univers kom til. Altså en stigning på næsten 1.500%.

 

Bilbasen har bestemt ikke tænkt sig at hvile på laurbærrene
Ambitionerne er store, og Bilbasen ønsker fremadrettet at kunne fastholde positionen, som det sted hvor danskerne kommer, når de både skal købe og sælge, men også søger inspiration og vejledning til deres næste bil.

Med Bilbasens nye redaktionelle univers klæder vi danskerne godt på til at købe deres næste bil, og har mulighed for at møde dem fra starten af deres kunderejse.

Opgrader din annoncering her

 

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk