Nu er det slut med telefonkø!

22.05.2019

undefined- kundeservice lancerer ny hjælpeside med FAQ og nye kontaktmuligheder


Hos Bilinfo ønsker vi at gøre servicen endnu bedre overfor jer bilforhandlere, og derfor lancerer vi nu en ny hjælpeside bestående af FAQ, således at I hurtigt og nemt vil kunne få svar på de spørgsmål, som I typisk ligger inde med uden nødvendigvis at skulle til at tage fat i os. På den nye hjælpeside vil I bl.a. kunne tilgå nedenstående menupunkter:

  • Annoncering
  • Kundesager
  • Finansering
  • Hjemmesider
  • Priser og abonnementer

Under hvert emne vil der være en FAQ. I kan tilgå hjælpesiden her

Nye kontaktmuligheder 

- I kan ikke længere ringe direkte ind til kundeservice, til gengæld kan I kontakte os via e-mail, chat og callback

Foruden en ny hjælpeside, lancerer kundeservice nu en række nye kontaktmuligheder, som bl.a. e-mail, chat og callback både på Bilinfo.dk og i Bilinfo.net. Det betyder, at det ikke længere vil være muligt at ringe direkte ind til kundeservice, da de nye kontaktmuligheder erstatter direkte telefonopkald.

I stedet for at ringe ind og risikere en lang telefonkø, kan I via callback-funktionen bede om et opkald, hvorefter vi hurtigst muligt vil ringe jer op.  Når I benytter e-mail, chat og callback skal I blot oplyse jeres kontaktoplyser samt en kort beskrivelse af problemer her

På den måde kan vi tilbyde en hurtigere og mere relevant service, da vi allerede på forhånd ved hvad dit spørgsmål drejer sig om.

Vi håber at I vil tage godt imod den nye hjælpeside og vores nye kontaktmuligheder!