Nu får du bedre leads igennem DBA Biler

DBA Biler, Danmarks næststørste bilmarkedsplads, får nu en lang række optimerede funktioner og bliver integreret med Bilinfo Lead Management.

DBA Biler bliver nu integreret med vores succesfulde Bilinfo Lead Management-system. Det betyder, at kundekontakten i DBA Biler får en lang række forbedringer, og at købs- og salgsprocessen fremover bliver både stærkere og enklere. Fremover tilbydes de nye funktioner til alle forhandlere på DBA Biler.

“Vores positive erfaringer fra Bilbasen bliver nu overført til DBA Biler. Ud over at selve kontakten mellem køber og forhandler bliver forbedret, så viser erfaringerne også, at antallet af leads fra kunderne stiger,” siger Andrew Whitehair, direktør for Bilinfo, Bilbasen og ansvarlig for DBA Biler.

Optimeringerne på DBA Biler betyder, at potentielle bilkøbere nu får mulighed for at bestille prøveture, kontakte sælger og modtage finansierings- eller forsikringstilbud direkte fra forhandleren. Præcis som det allerede nu er muligt via Bilbasen.dk.

Sådan modtager du dine kundeleads

Når en potentiel køber bruger kontaktfunktionen på DBA Biler, kan forhandleren modtage forespørgslen på to forskellige måder: Under normale omstændigheder får forhandleren en forespørgsel via mail, men hvis du bruger Bilinfo Lead Mangement, ender den i stedet under ”Salgsmuligheder” i relationsdelen, hvor du nemt kan holde styr på alle dine leads.

Vi er glade for, at vi nu også kan tilbyde de mange fordele ved Bilinfo Lead Management igennem DBA Biler. Benytter du dig endnu ikke af Bilinfo Lead Management, kan du bestille og læse meget mere om det her.

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk