Lead Management: Tæt på kunderne – fra sælger til direktør

Et effektivt Lead Management-værktøj er grundlaget for en velfungerende kunderelation. Det giver ikke kun mere tilfredse kunder, men kan aflæses direkte på bundlinjen. Vi har lavet en video, der beskriver den arbejdsgang og de fordele, som er ved brug af Bilinfos Lead Management værktøj.

Gode relationer giver tilfredse kunder

Bilinfo Lead Management tager udgangspunkt i den travle dagligdag i bilforretningen, og er bygget til at hjælpe med håndteringen og opbygningen af en tæt kunderelation, der skaber tilfredse og loyale kunder. Men der er også mange andre fordele med at have en systematisk tilgang til dine kunder.

Lead management giver dig overblikket

Med Bilinfo Lead Management kan bilforhandleren automatisk sende emails ud og lægge tidspunkter ind for opfølgninger. Du kan også gemme historikken for den enkelte kunde og følge relationen over tid. Samtidig giver systemet dig en indikation om hvor varmt kundeemnet er, og hvordan det går med salget generelt. Det skaber kort sagt overblik om de potentielle kunder og hjælper dig videre i processen med de nuværende.

Læs også: Marketingsguruen Michael Cirillo gæster Den Digitale forhandler 2016

I præsentationsvideoen kan du se, hvordan bilsælgeren Peter Hansen nemt og enkelt kan administrere de enkelte kundehenvendelser, og hvordan hans salgschef og direktøren i bilforretningen får nytte af overblikket i Bilinfo Lead Management.

Se videoen her.

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk