Henvendelser fra egen hjemmeside integreres nu i Lead Management

Nu bliver det endnu nemmere at holde styr på kundehenvendelser og kunderelationer. Bilinfo Lead Management udvides med integrerede leads fra forhandlerens egen hjemmeside. 

LÆS OGSÅ: Automatiske notifikationer skal motivere potentielle købere

Tidligere har forhandlere automatisk modtaget leads fra Bilbasen, DBA biler og deres respektive apps. Nu udvider vi Bilinfo Lead Management med integrerede leads fra egen hjemmeside. Det vil sige, at kundehenvendelser, der er lavet igennem forhandlerens egen hjemmeside fremover ender under ‘salgsmuligheder’ i relationsdelen. Kort sagt; det er nu endnu nemmere at holde styr på indkommende leads og eksisterende relationer.   

Unik mulighed for at samle alle leads ét sted

Det er ganske unikt, at Bilinfo Lead Management nu også integrerer leads fra forhandlerens egen hjemmeside. Vi tilbyder som som det eneste lead management system på markedet en funktion, hvor forhandlerne kan samle alle nye og eksisterende kunderelationer ét sted.   

LÆS OGSÅ: Nu får du bedre leads igennem DBA Biler

Når alle leads er samlet et sted, bliver det automatisk nemmere at holde det forkromede overblik. Det bliver mere overskueligt at følge op på alle igangværende kunderelationer og chancerne for et salg optimeres. Vejen mellem køber og sælger, og fra første henvendelse til underskrevet slutseddel, bliver ganske enkelt kortere. Og livet som forhandler bliver nemmere.

Besøg Bilinfo.dk, hvis du er interesseret i at høre mere om de mange muligheder med Lead Management.

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk