Detaljerede kundehenvendelser er nøglen til et godt salg

Nu kan du se frem til at få du endnu mere viden, om hvad dine kunder fra BilBasen efterspørger.

Fremover vil dine mailhenvendelser fra interesserede bilkøbere indeholde information om hvorvidt, kunden vil bestille en prøvetur eller ønsker tilbud på finansiering, forsikring og byttebil.

Med disse informationer er du bedre forberedt, når kunden skriver, ringer eller besøger din forretning.

Hvad er det nye?

BilBasen sker en stor del af kundehenvendelserne til forhandlerne via kontaktformularen på bilvisningssiden. Ved at opdatere den kontaktformular har vi nu gjort det endnu nemmere for interesserede bilkøbere at afgive en række brugbare oplysninger.  

Dine kundehenvendelser kan fremover indeholde:

  • Forespørgsel på et finansieringstilbud

  • Meddelelse om at kunden ønsker et tilbud på forsikring

  • Mere information om den byttebil kunden eventuelt kommer med

  • Besked om at kunden ønsker at blive ringet op

  • Dag og tidspunkt for hvornår kunden ønsker en prøvetur

Du kan se de nye informationer i den samme mail, som du plejer at modtage i forbindelse med kundehenvendelser fra BilBasen.

Kom kunden i forkøbet med et skræddersyet tilbud på finansiering

For mange bilforhandlere er det blevet en fast del af salgsprocessen, at give kunden et tilbud på finansiering af den solgte bil. Derfor har vi gjort det nemt for bilkøbere, at informere dig om hvorvidt de er interesserede i et tilbud på finansiering, så du på forhånd ved hvilken finansieringsaftale der er relevant for kunden.

Få besked om kundens behov for forsikring

Bilforsikring er en vigtig del af bilsalget. Derfor har vi gjort det endnu nemmere for bilkøbere, at informere dig om hvorvidt de er interesseret i et tilbud på forsikring af bilen. Det vil forbedre din mulighed for at lave forsikringsaftaler.

Book prøvetur direkte via BilBasen

En af de mest værdifulde former for kundehenvendelser er prøveture.

Derfor tester vi i 2016 muligheden for, at BilBasens brugere kan forespørge en prøvetur, direkte via forhandlerens kontaktformular.

De henvendelser er ikke bindende, og hvis du som forhandler ikke har mulighed imødekomme kundens forespørgsel, tager du selvfølgelig bare kontakt til kunden, og finder et andet tidspunkt. Det vigtigste her, er dialogen med en interesseret køber. Vi er sikre på at denne service vil bidrage til, at du endnu nemmere, kan få flere interesserede bilkøbere i butikken.

Lad nemt kundens byttebil indgå i handlen

Fremover vil du få besked hvis bilkøberen ønsker, at lade sin byttebil indgå som en del af bilkøbet. Hvis det er tilfældet vil kundens bilmodel og ønskede salgspris fremgå af din mailhenvendelse.

Fælles for det hele

Fællesnævneren i alle disse nye tiltag er, at du, som forhandler, får mere kvalificerede leads, ved hvad dine mulige købere er interesseret i og en endnu bedre chance for at sælge dine biler gennem BilBasen.


Spørgsmål

Kontakt din konsulent og få mere at vide. 



Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk