Bilforhandler har succes med tættere kunderelationer

Sand Jensen Automobiler A/S har arbejdet med tætte kunderelationer siden grundlæggelsen i 1969. Marketingansvarlig Olav Bertelsen ser digitaliseringen som en mulighed for, at arbejde endnu mere fokuseret med Lead Management.

”Det er ikke noget nyt for os at opbygge stærke kunderelationer og loyalitet. Dét har vi sådan set altid gjort i med en konceptuel tilgang, men for at det bliver gjort i en travl dagligdag, og at det bliver gjort på den samme grundlæggende måde som udgangspunkt, så er det afgørende med et godt værktøj,” siger Olav Bertelsen.

Sand Jensen Automobiler A/S analyserer i dag effekten af deres online annoncering, og kigger hele tiden på resultaterne. Samtidig skal Lead Management systemet bruges til at arbejde med kundeleads og kunderelationer i en overskuelig arbejdsgang.

”For mig er det afgørende, at vi kan måle på vores markedsføring, se effekten, og justere på den, hvis det er nødvendigt, men samtidig også arbejde struktureret og professionelt med såvel de nye kundeemner som de eksisterende. Det er på den måde, man skaber en tæt relation og loyalitet,” fortæller Olav Bertelsen.

Sand Jensen Automobiler A/S er blandt de første forhandlere til at udnytte mulighederne i Lead Management systemet i det nye Bilinfo.

Vil du vide mere? Kontakt os i dag. 

Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold Læs mere

Luk